Ik heb hem weer naar de stoep geduwd en kwam al snel tot de conclusie dat ik zo niet verder kan rijden dan alleen maar rondjes, dus het spatbord maar iets omgebogen zodat het wiel weer een stuur beweging kan maken en zo ben ik naar Ten Boer gereden maar eerst even lang Chris gereden daar nogmaals de schade bekeken en toen naar huis toe.
Nu staat hij bij Bathoorn in Roden daar mag ik hem laten staan voor de verzekering als dat afgerond is gaan we verdere plannen maken, maar eerst wordt het voorlopig wachten.
Afgelopen dinsdag de specialist van de tegenpartij gehad en die gaf in 1 oogopslag door dat dit het einde van het ding was hier maar even tegen geprotesteerd was het er niet mee eens, hij vond het ook geen Alleweder maar een ander merk waar ik nog nooit van gehoord had. Maar ik ben benieuwd waar hij mee uitkomt
Einde........betekent dit dat de Alleweder niet meer te repareren is?
BeantwoordenVerwijderenVolgens mij moet er dan wel iets harder ergens tegenaan gebotst worden :-) om een Alleweder echt stuk te krijgen, bedoel ik dus.
Het neusje is ingedeukt en het linkerwiel is naar achteren gedrukt
BeantwoordenVerwijderenJammer van al het werk dat je erin gestoken hebt. Wat ga je nu doen, repareren, een Strada cq Quest kopen, of weer stafietsen?
BeantwoordenVerwijderenNee er is een andere Alleweder voor in de plaats gekomen van Carbon
BeantwoordenVerwijderenBlogje?
BeantwoordenVerwijderenAls dat een Limit is (zoals deze) zal die moeilijker te onderhouden zijn dan je FAW !
BeantwoordenVerwijderen